Fizetés és szállítás

Fizetés és szállítás

Megrendelés fizetése

Megrendelését Visa, Visa Debit, MasterCard, Amex és PayPal rendszerekkel fizetheti.

A fizetésnél elérhető egyéb fizetési lehetőségek (tartózkodási helyétől függően) a következők: ApplyPay, AmazonPay, Giropay, iDeal, Bancontact, EPS, P25 és Multibanco.
Az összes ár magyar forint pénznemben (Ft) kerül felszámolásra

Megrendelés kézbesítése

Olaszország: 14000 Ft feletti megrendelések: INGYENES SZÁLLÍTÁS
Olaszország: 14000 Ft alatti megrendelések: 1060 Ft
A szállítási díjak nem vonatkoznak a minimális rendelési követelményre.

Szállítási idő

Magyarország: 2–5 munkanap
Készleten lévő termékekre. A hosszabb szállítási határidővel rendelkező termékek a termékoldalon találhatók. A megrendelés szállítása előtt fizetést igényelünk.

Szállítási módszerek és követés

A megrendeléseket az ABM Parcel Premium, a DHL és a GLS szállítja.

Miután megrendelését megerősítettük, küldünk egy megerősítő e-mailt a megrendelés számával. Jelentkezhet a „Fiókom” oldalra, és a megrendelés számával ellenőrizheti megrendelésének szállítási állapotát.
A megrendelés kézbesítése után e-mailben küldünk egy nyomon követési számot, hogy nyomon tudja követni azt a fuvarozó webhelyén (a futárszolgálattól függően). Előfordulhat, hogy a nyomon követési szám addig nem aktív, amíg a szolgáltató nem frissíti a nyomon követési állapotot.

Felhívjuk figyelmét, hogy a Conceive Plus munkaszüneti napokon nem szállít.

Kézbesíthetetlen csomagok

Előfordul, hogy a megrendeléseket kézbesítetlenül visszaküldik nekünk, mert visszautasítják, nem igénylik őket, vagy a szállítási cím nem megfelelő. Ha ez megtörténik, újra elküldheti a csomagot. Ha már nincs szüksége megrendelésre, a tételek értéke visszatérítésre kerül, levonva a fuvarozó azon költségeit, amelyek a csomag visszaszolgáltatásakor felmerültek. A szállítási költségeket nem térítjük vissza. A visszaküldött megrendelés hibás cím miatt történő újraküldéséhez 5 € adminisztrációs díjat kérünk.

Nem otthon, hogy megkapja a szállítását

Ha a csomagot kézbesítik, és Ön nem ott van, hogy megkapja, akkor maradhat egy kártya, amely arra kéri Önt, hogy a csomagot vegye át a helyi postán. Lehetősége van megadni a szállítási címet a megrendelés kézbesítéséhez a munkahelyi címére.

Nemzetközi megrendelések

Nem vagyunk felelősek semmilyen szállítási szállításért, amelyet vámok, természeti események, szállítási sztrájkok vagy késések befolyásolhatnak, sem plusz díjakért, vámokért vagy díjakért, miután a csomag elhagyta Európát. Ha elégedetlen a megrendelés kézbesítésével, kérjük, először vegye fel a kapcsolatot a szállító céggel.

Vámdíjak

Sajnos nem tudjuk ellenőrizni a vámkezelést és az Európán kívüli országba történő belépéskor a nemzetközi megrendelésekre kivetett további díjakat, ezeket a díjakat az ügyfélnek kell fizetnie.

Adatvédelem és diszkrét csomagolás

Tiszteletben tartjuk a magánéletét, és diszkréten szállítunk. A megrendeléseket szabványos barna kartondobozokba vagy szokásos szállítótársaságok csomagolásába csomagolják, a tartalom megjelölése nélkül. Célunk, hogy a legjobb termékeket és a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk Önnek.

Probléma van a megrendelésével?

Az Ön elégedettsége a mi prioritásunk, ezért ha sérült vagy hibás állapotban kapta meg megrendelését, töltse ki ezt az űrlapot, hogy kapcsolatba léphessen velünk, hogy az Ön számára megfelelő legyen.

Hiányzó megrendelések

A megrendelések kézbesítésének elmulasztásáról a [email protected] e-mail címen kell értesíteni a feladásról szóló értesítés kézhezvételét követő 14 napon belül. A 14 napos határidőn kívül nem tudjuk elfogadni a nem kézbesítési igényeket.

Hiányzó elemek vagy hibás elemek

Abban a nagyon valószínűtlen esetben, ha tételek hiányoznak a megrendeléséből, vagy rossz tételt kapott, három napon belül értesítenie kell minket (3).

Értékesítési feltételek

Feldolgozzuk megrendelését az Általános Szerződési Feltételeinknek megfelelően, és megrendelésének megerősítésekor szükségünk van az Ön beleegyezésére.